Kanelbullar.

 Är hemma och sjukskriven för som läkaren kallade det: krisreaktion. Jag har under de senaste 2,5 veckorna inte sovit mer än 2-3 timmar per natt och sedan ska man funka som människa på jobbet och i vardagen. Hm. Nej för min del har det resulterat i att kroppen har sagt ifrån och det är väll tur för annars hade man åkt i backen. Nåväl, nu ska jag sova ikapp,ha kontakt med företagshäslovården, vila och motionera för att komma igång igen.

Nu blir det frukost framför en film. Tänkte se "Buss till Italien".




Det är ju även Kanelbullens dag idag och i söndags blev vi förärade med en STOR påse kanelbullar av Linda och Axel. Gissa om jag ska njuta av dessa bullar under dagen. Bäst att resten av familjen skyndar sig hem om de också vill ha några.




La vita è un dono. Approfittarne.


Madelaine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0