Tankens vingar...

När jag för snart ett år sedan fick en vacker present av min fina vän Anne omvandlade jag det direkt till ett halsband som jag sedan dess så gott som dagligen bär. På det står det: "Drömmarna är våra vägvisare" och är en drömpuppa där jag kan lägga ner mina drömmar. Idag satt jag och lyssnade på en julskiva som jag för några år sedan fick av en annan fin vän och helt plötsligt når dessa vackra ord mina öron. Din dröm ger åt tanken vingar Den blir verklig då I drömmen du allt betvingar Och allt du vill ha kan du få Och om du på lyckan väntar Så ska du finna den en gång Fastän ditt hjärta kanske gråter Så kommer drömmen åter Med kärlekens vackraste sång Om du på lyckan väntar Så finner du den nog en gång Och aldrig mer ditt hjärta gråter Din dröm har kommit åter Med kärlekens vackraste sång Tänk vad vackra Askungen hade rätt... Var rädd om dig Madelaine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0