Åren!

Vart tar de vägen,åren som går? Vad fyller vi dom med? Sådant vi vill eller sådant vi är skyldiga att göra eller är det endast en massa måsten?

Blev nästan bryskt medveten igår när dottern kom ner från sit rum och hade bytt om inför kvällens förfest här hemma och sedan för att gå vidare till skolans halloweenfest.



När blev hon så här stor??? Älskade "Mysan", nu är du inte liten längre.
Vid midnatt kom det hem en väldigt glad Jennifer som hade haft mycket kul på festen.

Har fått lite glada nyheter i veckan så framtiden ser mycket ljus ut. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så har jag sagt upp mig från jobbet utan att ha något annat att gå till. Kastar mig ut i det okända men måste villigt erkänna att det känns väldigt bra. Har nu semester tills jag slutar min anställning den 30 november. Tro nu inte att jag ligger på soffan hela dagarna. På måndag påbörjar jag en arbetsmiljöutbildning på universitetet, fortsätter min specped utbildning på Stockholms universitet och sedan ska jag gå två fackliga utbildningar med.

Ikväll har vi,familjen, varit på bio och sett Tintin. Kan varmt rekommendera den.
Nu blir det lite lördagsmys i soffan med ett glas vin och serien Downton Abbey.

Fortsatt trevlig lördag

Madelaine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0