Trött och sliten

Hej därute i cybervärlden.
Jag har överlevt min  första hela arbetsvecka på 8 veckor. Kan ju inte säga att jag är pigg precis men det har funkat. Varje dag när jag har kommit hem har jag fått lägga mig en stund för ibland känns det som om jag skulle kunna sitta och sova. Idag när jag kom hem så körde jag iväg alla grenar som Peder hade klipppt av från häcken och efter 5 vändor med skottkärran kände jag att min kondition verkligen är  i botten. Känner mig väldigt trött och sliten just nu.
Hostar gör jag fortfarande och det känns inte dom om antibiotikan har tagit helt så jag får väl ringa tikk vårdcentralen på måndag för ett nytt CRP.
En rolig sak är att Malin och Johan fick en son idag och viggo en lillebror. Grattis till er lilla skatt.
                                                             La vita è un dono
                                                                  Madelaine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0