Kramar.

Idag åkte jag upp en sväng till jobbet för att hälsa på. Så kul att se alla igen och mysigt med alla kramar och glada tillrop av både mina kollegor och från barnen. Det värmer i hjärtat. Fick för mig att jag skulle klippa mig idag och hade sådan tur att jag fick en tid hos Linda på Frisyrmakarna på Teleborg. Hon lyckades få till en frisyr så att det knappt syns var de har rakat bort håret inför ingreppet. Numera har jag lugg.:-D Ligger i sängen och bloggar och lyssnar på regnet som slår mot rutan. Är rätt trött i kroppen och knoppen nu för det har inte blivit någon eftermiddagslur idag. Hoppas på en bra dag imorgon också. Sov gott mina vänner. Madelaine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0