Positiv!

Hallå!
Har ni också känt att våren är på väg? Idag var det underbart väder här med strålande solsken. Gick iväg med barnen på en liten utflykt idag så vädret kunde knappt varit bättre.
När jag hämtade Jennifer på bildskolan idag passade jag på att gå in och titta vad de sysslar med för tillfället. Jennifer och en kompis gör just nu lerfigurer som ska vara med i en animerad film om en hulahula gris. Storyn är heltokig och det ska bli kul att se den när den är färdig.
Färdig känner jag mig också just nu. Både av trötthet och annat men som jag sa till en kollega idag så hjälper det att i grund och botten vara positiv och se möjligheter. Imorgon har vi planeringsdag och efter den ska jag träffa några av de finaste vänner som finns. Brukar bli mycket skratt och fniss.

Fate un respiro profondo e lasciare che la nuova energia positiva per riempire il mio interiore.
Buonanotte

Madelaine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0