1 vecka

Hittade en "gammal" bild på mig själv då jag precis började leda Juniorjympa på Friskis&Svettis. Det måste ha varit 2007.
Åren går fort.



 Tror att den är tagen i samband med en intervju i tidningen Magazinet.
 Idag är det endast en vecka kvar till neurokirurgen ska ringa. Det är med spänning och en viss oro jag väntar på vad som ev komma skall.
Vissa dagar denna veckan har varit för jävliga men det finns inget jag själv kan göra förrutom att stoppa i mig en massa panodil och Magnecyl koffein. Har jobbat alla dagar men i ärlighetens namn har det varit en bedrift att jag vissa dagar bara fungerat.
I tisdags började jag känna en konstig känsla på vänster sida av överläppen. Det var precis som om den domnade bort för några sekunder. Detta har återkommit några gånger sedan dess och det är ganska obehagligt. Min kollega M skulle säkert säga att det är för att jag pratar så mycket. ;-)
Får väll fråga läkaren på torsdag vad det kan bero på.

Il fresco ha un migliaio di voti, il paziente una sola

Madelaine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0