Hopp!

Vilken fantastiskt fin påskhelg det blev. Sol och värme varje dag. Har tillbringat större delen av ledigheten i trädgården. Den blir bara finare och finare. Nu har vi hittat ett mörkt marktegel som vi vill ha. Ska kolla upp vad det kostar.
I torsdags hade vi påskfest på jobbet och avslutade den med att äta en mycket god påsklunch sedan stängde vi redan vid 12.30 så det har blivit en riktig långhelg för oss. Tack för det Myriam och Andreas.

Häxorna intog förskolan på skärtorsdagen



Som ni ser så finns häxor i olika stilar.



På påskdagen var jag och sjöng i Västrabokyrkan. Älskar påsken psalmer och sånger. Påsken är ju något helt speciellt. Inte bara för att Jesus dog och uppstod utan det ger ett hopp om fortsatt liv, styrka och framtidsutsikter.

Började känna mig risig häromdagen och nu hostar jag igen som bara den. Vågar knappt hosta för det gör så fruktansvärt ont i huvudet då. I går gjorde det så ont så jag ringde akuten för att kolla så att det inte har med shunten att göra men en trevlig läkare där sa att det ska det borde det inte vara men att jag i veckan om det fortsätter ska ringa ner till neuromottagningen i Lund. Min kloka man sa att det kanske endast är så att det är hinnorna som är irriterade och när jag hostar så trycker de på skallbenet.

Nu blir det tidig säng ikväll då det ska jobbas i morgon. Tror inte att jag klarar av att gå upp på 100% på fredag som det är tänkt så jag får ta och ringa min läkare och diskutera med honom hur jag ska göra.

                                                             Madelaine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0