Håll i hatten

Då var det fredag igen och det är nu tre veckor sedan jag opererades. Veckorna flyger iväg och det är skönt. Längtar mer och mer efter att börja jobba igen. Idag tog jag mig en tur till jobbet och det är alltid lika kul att komma dit så om det är på besök eller för att jobba.  Peder kom och hämtade mig efter det att han varit och tränat och vi tog oss en liten tur ner till stan för lite inköp och dyligt.
Ikväll har Simon varit här en sväng. En glad men trött kille landade i vår soffa efter en veckas jobb. Blir alltid lika varm i hjärtat när han kommer på besök.
I morgon är vi bjudna till goda vänner. Det sägs att vi ska grilla och då hoppas jag verkligen att det har slutat blåsa tills dess.






Ha en skön fredagskväll

Madelaine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0