Det var längesedan

jag längtade efter att det skulle bli fredag igen. Denna veckan tror jag går till historien. Men men jag ska inte klaga värre saker har hänt och kommer säkert att hända också i framtiden.
Mycket på jobbet denna veckan  och i onsdags var jag i Malmö på Friskis&Svettis på en rörisinspiratör utbildning så nu ska jag utbilda pedagoger för Friskis&Svettis räkning i Växjö med omnejd som liksom jag tycker det är viktigt att barn rör på sig och att man även kan bryta en lektion i skolan och köra några Rörislåtar och få lite ny energi.
Som jag har bloggat om innan har datorn krånglat ordentligt och i lördags kraschade den. KUL!!!! Not. Allt försvann. Bilder, musik mitt jympapass jag höll på att göra dokument,ja rubbet. Nu har jag lämnat in den och hoppas att något kan räddas men mina förrhoppningar om det är lika med noll.

Vi har bokat vår efterlängtade resa till Egypten. 29 mars 2010 drar vi iväg två veckor. 1 veckas kryssning på Nilen och en veckas solsemester. Nu vill jag att tiden ska gå fort. Men mycket roligt kommer att hända innan dess. Om en vecka får vi ännu en ny kollega till förskolan och henne har jag längtat efter. Vi har jobbat ihop tidigare och det känns jättebra att vi blir kolleger igen. Nu har jag ju världens bästa kolleger redan men det skadar inte med en till. På min avdelning längtar vi nu bara tills februari månad är slut och att jag kommer tillbaka på full tid igen samt att min kollega är klar med sina studier. Hösten och vintern har varit tuff men vi kan banne mig klappa oss själva på axlarna som har rott detta iland. So girls,only three weeks left. I juni drar familjen till Italien. den resan är sååååå efterlängtad. Vi skulle varit iväg redan förra året men en sjuk skalle kom ivägen.

Nej, nu väntar lite fredagsmys med familjen.
Tjingeling
Madelaine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0