Vinter

är det med besked. Så vackert att blicka ut över ett vitt landskap som andas ro och frid. Hoppas att vintern blir lång så att vi slipper allt snöslask allt för tidigt.








 Hade en bra dag på universitetet idag i musikens tecken. Det ger mig massor av inspiration till nya saker inför våren då jag kommer att byta avdelning på jobbet. From januari ska jag vara på Sångfåglarna och jobba främst tillsammans med Sebastian och Pierre och de större barnen. Ser fram emot detta. Visst är det trist att lämna avdelningen som jag är på nu och där jag trivs otroligt bra men jag ska tillbaka dit i augusti igen.



Malin, Marisol,Madelaine,Annie och Yvonne.
Forever and ever
 

Nu ska jag njuta av lite pepparkakor och mögelost, ett måste så här i adventstid.

Tjingeling
Madelaine



Kommentarer
Annie

Du blir Trollis igen! Så är det bara. Annars nyper jag dig i armen. Älskar det kortet <3

2010-12-04 @ 20:56:51
URL: http://anniehjalmefjord.blogspot.com
malin

du blir definitivt en trollis igen!:)

2010-12-05 @ 13:29:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0