Back to reality

Jaha, då var man igång igen. Ledigheten bara for förbi som ett jetplan. Well well så är det. Idag kändes det som om alla på jobbet  var lite sega men snart är det fullös på oss igen. :-)
Julen har varit bra och slö. Inte många knop gjorda här inte. Julafton med mat och paket och den obligatoriska Kalla Anka och för mig KarlBertil Jonssons julafton. Ingen jul utan KarlBertil.
Igår blev det en tur till stan och mellandagsrean. Jennifer fyller ju år i morgon men hon fick födelsedagspengar av morfar och farmor/farfar redan igår så hon shoppade en del kläder och det gjorde jag med. Hittade en hel del faktiskt.




Tunika från Flash




Tunika från aima



Tröja från Esprit



Kjol från Esprit



och ännu en tunika (Esprit) på aima

Rätt så nöjd faktiskt. Brukar inte hitta så mycket på rean annars.

Kvällen avslutade jag och Peder med ett gott Italienskt vin Zito Zito och ost och kex till det.



Nu har jag bakat en kladdkaka till jobbet imorgon.  Mums mums

Madelaine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0