Snön faller

.......och vi med den!
Har precis ätit en låååångfrukost. Skönt med helgen då man kan sitta och njuta av frukosten utan att ha bråttom iväg till en massa måsten.
Sitter och funderar över vad en vän till mig sa häromdagen om vad h*n tror kommer att hända. Tyvärr tror jag att h*n har rätt. Vad det handlar om vill jag inte berätta om här då min  blogg är öppen för alla.
I eftermiddag ska jag och Jennifer iväg och se Sound of Music.  Ser verkligen fram emot detta. P ligger nerbäddad och är genomförkyld och har feber. Hoppas det inte håller i sig till jul.
Jul ja, detta fenomen som vi så lätt glömmer bort varför vi firar. Tomtar och paket,stök och stress. Ibland undrar jag om det är en tävling i hur många paket man ska ge bort. Vem ska man vara hos i år, hur många ska besökas osv,osv. Nej vi stannar i hemmets lugna vrå och vill någon fira jul med oss är man hjärligt välkommen hit till oss.
Nähä ax att hoppa ur morgonrocken och i kläderna för nu ska jag och Jennifer göra ischoklad.

Hopp och hej
Madelaine

Köpte en väldigt fin mistel av min kollegas son som sålde dessa för Rädda Barnen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0