Fredag!

Då var det fredag. Igår var jag hemma med Jennifer som har varit sjuk några dagar nu. Både hon och Peder har legat däckade men igår jobbade P iallfall. Vaknade idag med feber. Är det min tur nu så här lagom till jul?







I kväll är det dessutom julfest på jobbet. Typiskt typiskt men än är det många timmar dit så vi får väl se.
Ska strax åka iväg till jobbet då vi idag har möte med två fackförbund. Jag har börjat engagera mig mer och mer i Lärarförbundet och går just nu en kurs Fackligt Inflytande på Arbetsplatsen (FIA). Mycket lärorik. Min kollega som är med i kommunal går en likvärdig kurs som de annordnar. Nähä, dax att hoppa i lite kläder kanske, inte läge att komma till jobbet i morgonrock,eller????
Madelaine



Kommentarer
Annie

Kom till festen i morgonrock. Så kan vi starta morgonrocklåten med! :D

2010-12-17 @ 11:38:51
URL: http://anniehjalmefjord.blogspot.com
Madelaine

I like that! "Morgonroooock, morgonrock, morgonroooock, morgonrock..........."

2010-12-17 @ 16:15:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0