Torsdag 17 september

Hallå!
Nu har jag också fastnad för det här med att blogga. Indoktrinerad av mina arbtskolleger då vi numera bloggar om vad som händer på vår förskola.
Idag tog jag cykeln och begav mig av till jobbet . Hur trött som helst när jag kom fram Har inte cyklat långt sedan jag blev sjuk men nu jäklar ska jag ha upp flåset igen så att jag snart åter kan stå på jympagolvet tillsammas med alla glada motionärer på Friskis samt att jag längtar efter att börja jobba igen. Det är nog inte förrän man sitter där med sin sjukskrivning som man förstår hur tröttsamt det är att vara hemma och sjuk. Men ibland har nöden ingen lag.
Nu väntar det nybryggt kaffe och soffing en stund.
Ha det gott
Madelaine


Kommentarer
Malin

vi väntar med spänning på nästa uppdatering!:)

2009-10-25 @ 18:29:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0