Torsdag!

Redan torsdag och denna dagen är också snart slut. Veckorna flyger fram. Trots förkylning har jag ändå jobbat men träningen har fått ligga nere denna veckan. Satsar på att jag ska kunna ha pass på söndag. I går var jag iväg efter jobbet och fikade med några av de bästa. Härligt att träffas och dessa människor ger mig mycket positiv energi. Känner mig alltid glad och upprymd efter våra träffar. Har turen och glädjen att ha riktigt fina vänner i min närhet, både privat och på jobbet. Ibland är det viktigt att samtala om livet och det som finns inom oss och som kanske inte alltid är så lätt att tala om. "När ingen vet När ingen ser Din ensamhet När ingen håller dig hårt då är de kallt!" Dessa rader ploppade upp i mitt huvud idag efter att jag och en kär vän suttit och pratat. Sara Löfgrens texter kan bland gå rakt in i hjärtat. Hon skriver så naket och avskalat att jag inte kan låta bli att tycka om hennes musik. Var rädda om varandra Madelaine


Kommentarer
Yvvis

Vilka tänkvärda ord av dej, du är en sååå fin "pärla".Tack för i onsdags.kramar

2012-01-27 @ 09:33:20
Annie

Håller med Yvvis. Tack för en underbar eftermiddag <3 Kram

2012-01-27 @ 19:51:38
Linda

Älskar dig och din familj. Ni är guld värda. Är så tacksam och tackar Gud ofta att jag mötte er. Att Du Madde såg mina trötta ögon och ställde frågan jag inte vågat ställa till mig själv. Behöver du hjälp. Du är en sann vän. Kraaaaaaam

2012-01-27 @ 19:53:30
URL: http://axelsmom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0