Aj och Yes!!!

Tillbringade några timmar på jourläkarcentralen igår då jag hade fått ett vägghängt bord på min hand. Sträckte automatiskt ut handen då bordet kom farande för att skydda mitt huvud och det träffade klockrent handen och en kraftig smärta spred sig i hela handen på en gång. Fortsatte dock jobba men efter ca två timmar fick jag ringa sjukvården och vid 18 tiden var jag inne. Läkaren klämde och kände och sedan blev det röntgen. Tack och lov så var det inget brutet och i dagsläget kunde de inte se någon spricka men det kan inte uteslutas att det finns en spricka så har jag ortfarande ont nästa vecka ska jag tillbaka. Har jobbat idag och det har väl funkat ganska bra men jag har ont.
Min vecka har varit mycket intressant. I onsdags em var jag och träffade en mycket kunnig man inom ett av mina stora intresseområde och vi hade många bra diskussioner och jag fick många bra och intressanta svar som jag kommer att ha mycket nytta av och mina funderingar och tankar är på helt rätt spår. Känns ganska skönt att veta.
Idag sa jag upp mig från jobbet.

La conoscenza non è mai difficile da sopportare

Helen,Maria och jag i planeringstagen på jobb.


Trevlig helg
Madelaine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0