Migrän!

Stackare.
Igår fick vi hämta Jennifer från bildskolan.Hon hade helt plötsligt fått en fruktansvärd huvudvärk och ena handen hade domnat bort och när vi kom hem började hon kräkas. Hon slocknade sedan som en stock och sov i 12 timmar. Jag hoppas verkligen inte att detta är något ständigt återkommande för henne. Ska ta kontakt med hennes skolsköterska nästa vecka. Denna veckan har inte många knop blivit gjorda här hemma. Jag har verkligen låtit kroppen styra och gjort min läxa som jag fick av läkaren,att ta dagliga promenaden. Sömntabletterna har gjort att jag har sovit mer än 2-3 timmar per natt och går tänkte jag att jag skulle testa utan men tji fick jag. Det fungerade inte.
Idag fick jag oväntat besök. Trevlig att prata bort en timme så där bara. Nu är det helg och den ska tillbringas med de bästa jag har, Peder och Jenifer.

Lyssna på din inre röst och låt den leda dig

Madelaine





Kommentarer
Linda

Njut av helgen underbara Madde. Du har en fantastisk familj. Om du behöver extra energi kan du alltid besöka en pedagogisk buske. Det ger dig iallafall ett gott skratt. :-)



Kraaaaammm

2011-10-07 @ 22:06:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0