Som en vind.........

flög helgen förbi. Alldeles för snabbt men mycket kul har det varit i helgen. Lördagen började med att vi hade besök av A några timmar. Vi hann en hel del. Titta på film,läsa böcker, gå till vattnet och leta pinnar som man sedan kunde kasta i sjön, leka på lekplatsen och sedan hem för att fika innan L kom för att hämta. Peder och A fann varandra snabbt och likaså Jennifer och A. Känns gott i hjärtat.
På eftermiddagen var det dax för Madelenes konfirmation. En rolig och fin konfirmation var det. Konstaterade att 90% av ungdomarna i denna grupp hade jag när de var bebisar och kom till mig och mina kollegor i Skogslyckan för att sjunga,leka och fika. Efter konfiramationen var vi hos familjen Lundgren/Söderström och det var lika trevligt som vanligt. Snart ses vi igen för då tar äldsta sonen studenten.
Idag är det mors dag och jag fick en hel del hemmagjorda presenter av Jennifer. Halsband, en ask och sedan ett smycke till min mobil. :-) Tack älskade unge, de var jättefina. Passade på att vara lite i studion på Friskis idag medan Peder tränade. Fick "oväntat" besök när jag satt där men det var bara trevligt. Känns otroligt skönt när man ser att människor mår bra efter att ha gått igenom saker som tar på krafterna och som nu gått vidare med sitt liv. Är glad för din skull P.
Känner mig trött i kväll. Krafterna har inte riktigt återvänt än men huvudet har iallfall i veckan visat att det står pall för stress och jäkt.
Nu ska jag samla ihop mig själv inför kommande arbetsvecka som endast är 4 dagar lång och kanske mindre t.o.m.

Madelaine





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0