AJ!




Usch vad trött jag har varit idag. Vaknade redan vid 04.10 i morse med en oro i kroppen som jag aldrig kännt innan. . Varför känns det så??? Har haft en hel del hugg idag så jag fick ta  en del panodil. Har försökt låta bli dessa nu när jag gått hemma men idag var det en djupdykning i burken.
Saknar alla mina godisbitar på jobbet men denna gång ska jag låta rehabiliteringen få ta den tid den behöver. Förra gången var jag allt för snabbt tillbaka på jobbet och det ska jag inte göra om.
Nu ska jag ta denna trötta kropp och förflytta den en våning upp och inta horisontellt läge och hoppas på att jag inte vaknar 04.10 i morgon bitti.
Natti natti kära vänner

Madelaine



Kommentarer
Annie

Tänker på dig Madelaine! Det märks när du inte är hos oss på jobbet. Men ta den tid du behöver, för all del. Vi ska ju träffas på en (flera) fika har ju doktorn sagt! :)

2011-03-10 @ 07:14:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0