Tö!

Hej därute.
Fy vilket tråkigt väder det är. + grader och snön smälter. Är det dax för snön att försvinna nu?
Idag har jag tillbringat några timmar på Friskis tillsammans me halva ledargänget och städat våra jympasalar. Efektiva som bara den var vi och det blev rent och snyggt. Fick lite hjälp av Mats med min inspelning av passet då det hade kört ihop sig med en av låtarna. Tack Mats, du är en pärla. <3
Illamåendet börjar göra sig påminnt igen när jag äter och vissa symtom har börjat komma tillbaka. Får se om det är tillfälligt eller om det åter börjar kärva i skallen på mig. Har fått tid igen till Neurokirurgen i Lund för ett tapptest som ska visa om det behövs en shunt eller inte.
Då var det dax för jobb i morgon igen. 4 dagar med barnen och på fredag har vi återigen en planeringsdag.
Nu ska jag krypa upp i soffan för ikväll är det tv-kväll. Först Bones och sedan Morden i Midsomer.


Madelaine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0