IKEA!

Oj vilken vecka. Jag hoppas verkligen inte att alla veckor framöver kommer att vara så här. Då kommr jag att skrika HÖGT!!!! Igår när jag kom hem fick jag för mig när jag varit uppe på vinden med alla julsaker att jag skulle städa förrådet men först fick jag vackert göra klart ett skåp som vi köpte för en tid sedan. På jobbet har vi också städat och röjt och möblerat om för att få plats med 40 barn och 9 pedagoger. Så idag åkte jag,Lotta och Linda till  för att göra lite inköp. En rolig dag med mycket skratt och dråpligheter.

Såna här fina kannor köpte vi och ska ha de som mjölkkannor. 



Den här fina vaxduken köpte vi till vår ateljé samt en röd variant till vår matsal.






Vi hittade dess fina lampor som tänkte hänga ovanför de röda borden nedan som endast kostade 9 kronor st. (Ibland ska man ha tur)


Lite annat smått och gott blev det med. Svarta papperskorgar att förvara pappersrullar i, burkar till ateljén, häftiga mattor som vi ska sätta på en vägg dom ljuddämpare, lite ljustakar, ducshdraperier till toaletterna, ytterliggare en lampa  mm, mm. Det kommer att bli kanonfint när vi är klara. Lägger ut lite bilder när allt är färdigt.
Längtar nästan till måndag så att man kan sätta igång och möblera och dona.
Imorgon blir det en liten runda till Friskis då vi ledare har städdag.
Tjingeling
Madelaine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0