Väntan.

Oj vad det finns mycket man skulle kunna skriva om men som inte passar sig här. Har idag varit och jobbat och jag måste erkänna att även om jag hade ganska stillsamma arbetsuppgifter var jag ganska trött när jag kom hem. Får ge det några arbetsdagar till för att riktigt känna efter. Har dock idag blivit fortsatt sjukskriven 25%. Fick också en telefontid den 24/2 med min läkare i Lund för att få besked på mina tester och fortsatt och vad som kommer att ske härnäst så nu är det två veckors väntan som gäller. Ikväll var Jennifer på bio med en kompis och då passade jag och Peder på att gå ut och äta. Det är inte ofta vi kommer iväg bara vi två. Imorgon blir det nog en runda till IKEA om jag orkar. Behöver ha en ny cdhylla men vi lär väl komma hem med lite till. Det brukar vara så. Nu ska jag sova. Ci vediamo. Madelaine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0