Trodde jag ja!

Idag kom familjen hem. De har varit uppe i Töreboda några dagar medans jag har legat hemma och snörvlat. I morgon blir det till att ringa vårdcentralen då denna f-b förkylning har satt sig i öronen och bihållorna.When,when,when ska jag bli frisk. Är det inte det ena så är det det andra. Hypokondriker kan ta och slänga sig i väggen för nu är jag sjukare än de. Jag vill inte vara sjuk! Jag vill kunna träna,umgås med familj och vänner som innan. Nu orkar jag inget känns det som men snart, om några veckor (19 dagar), när operationen är över och shunten är där den ska och mina symtom och besvär förhoppningsvis försvinner då kan jag sakta  men säkert återgå till träning och umgänge igen och vara tillbaka på jobbet fullt ut.
Nu väntar alvedon,nässpray och hostmedicin på mig.
                                                                           Natti natti
                                                                           Madelaine
                                                                    



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0