Rik? Nej förkyld.

Förkylningen har intagit heeela mig. Om snor hade varit värt sin vikt i guld har jag varit stormrik nu.





Bild från Google


Borde nog inta lite c-vitamin.



 
Tre dagar kvar till besked.
Hade gärna velat veta idag.
 Det är inte förrän nu den senaste tiden som jag har börjat känna att det här påverkar mig mer än jag velat förstå. En inbyggd försvarsmekanism kan jag tänka mig för att vi ska orka mer än vad vi tror att vi gör. Det är ju inte bara jag som är indragen i min sjukdom utan det är ju faktiskt många runt omkring mig. P & J är ju de som är närmst berörda och för deras skull vill jag nu bli bra och för min övriga familj.
Sedan har jag ju de fantastiska Pärlorna som stöttar och peppar. Tack och puss på er för att ni finns. Ni är underbara. <3
Jag måste också ge en eloge till min arbetsgivare, Carisma Musikförskola, som stöttar mig och verkligen ser till att mina arbetsuppgifter anpassas efter hur jag mår. Det är inte alla arbetsgivare som gör det.

Så vad är då en liten förkylning??? Just nu alldeles för mycket!
Slut på gnället.
Godnatt
Madelaine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0