En sådan där dag!

Ja ni vet. När man vaknar och känner att man endast vill vända sig om och somna om. Idag är det redan torsdag i första veckan efter semestern. Det har gått väldigt snabbt. Hade planering med mina "nya" kollegor igår och det här kommer att bli ett läsår med mycket roliga upptåg tillsammans med barnen.



Den här lilla krabaten kommer att finnas med oss på vår avdelning under hela detta läsåret. Ser verkligen fram emot att starta upp nu. Igår hade vi ett mycket trevligt föräldramöte med de nya barnens föräldrar.

Igår ringde telefonen och vi fick ett glädjande besked här hemma. I höst blir vi 4. Nej, ingen bebis på gång och ingen ny hund heller utan vi blir med en härlig 4-åring som kommer att och redan gör, berika våra liv några timmar i veckan och en helg i månaden. Hela familjen längtar.

Har bestämt mig nu att det blir specialpedagogik samt arbetsmiljön jag kommer att plugga i höst. Det ska bli riktigt  kul. Arbetsmiljön är här i Växjö och min kollega Linda har också blivit antagen och det gör det hela mycket roligare. Specialpedagogiken är i Stockholm så det blir lite resande men det gör inget när man tycker något är intressant.

Oj, klockan har blivit dax att gå till jobbet.

Var rädda om varandra

Madelaine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0