A6

En dag med Jennifer på A6 i Jönköping. 
 Semestern lider mot sitt slut och igår bestämde vi ,jag och Jennifer, att vi skulle ta tåget till Jönköping och A6 för att shoppa lite. Hur mysigt som helst att gå runt i affärerna tillsammans,äta lunch och bara småprata. Inget tjat och gnat. Så här borde man göra oftare. Jennifer sig en snygg jacka, en stortröja samt en ursnygg väska till skolstarten. Det slank även ner ett nytt Nintendo spel.
Sitter på altanen och njuter av ännu en skön sommarkväll med mannen vid min sida, ett glas med Campari&Juice inom räckhåll och skriver detta inlägg. Sverige är fantastiskt vackert. Alla årets skiftningar är underbara tycker jag. Vi kom hem för några dagar sedan från Ängelholm där vi har tillbringat en stor del av vår semester. Njuter så mycket som av de friska vindarna och av havets salta vatten. Det ger energi för den kommande hösten.
Filar och donar med mitt nya pass till Friskis. Ser fram emot att åter igen stå på golvet och leda. Kommer även i år att ha familjejympan och det ser jag verkligen fram emot. En höjdpunkt om några veckor är att jag och Mikaela ska till Göteborg på Rörisinspirationsdag samt få ta del av Mini-Röris 3 som släpps i dagarna. Hade det funnits en möjlighet så hade jag kunnat jobba med rörelse för barn på heltid. Inte som idrottslärare utan som rörelseinspiratör för barn samt pedagoger i förskola/skola.
På tal om förskola/skola så skickade jag häromdagen in min ansökan om att få min legitimation som förskollärare. Har endast ett intyg från min arbetsgivare som ska underteckans sedan är det bara att vänta på "beviset".
Var rädda om varandra
Madelaine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0