Sten

Ojojoj vad det blåser idag. Fast det är säkert inget mot vad det blåser i Skåne. Hörde att de sa att de var klass 2 varning och då blåser det rejält. Blåser gör det säkert inte i Italien där det visst ska vara 20-25 grader denna veckan. VAD gör vi här?????? Häromdagen hittade jag detta magazinet i affären och kunde inte låta bli att köpa det. Detta nummer handlar om regionen Veneto och dess städer och byar där bla Venedig och vårt smultronställe Caorle.




Idag var jag och Jennifer på Smålands museum. Vi hade det riktigt mysigt. Jennifer har haft 2 studiedagar så då har vi passat på att göra lite saker tillsammans som man aldrig hinner annars när Jennifer är i skolan och jag jobbar.
 Vi passade på att ta en fika i deras mysiga restaurang.




 Nu är det endast 1 vecka kvar tills jag åter ska börja jobba. Nästa vecka är jag inne på min 7:e, trorjag, sjukskrivningsvecka på heltid så nu längtar jag verkligen efter att komma igång igen. Dock så smygstartar jag med två veckor på halvtid och då är det påsk också så det blir ju lite x-tra ledigt och det tror jag är bra för min skull annars hade jag nog , eller jag vet, kört på i 100 på en gång.

Ser fram emot morgondagen då Simon kommer på besök. Var ett tag sedan vi träffades.

Nu, Criminal minds.

Madelaine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0