Vänner.

Sedan länge hade jag ett Me&I party inplanerat och igår var Christina här och visade många fina kläder för oss. Det var ett glatt gäng som lyssnade,fnissade,skrattade och hade väldigt trevligt tillsammans och många fick för första gången träffa lilla Minelle 3,5 vecka gammal. Tack tjejer för att ni kom, ni är fantastiska.
Köpte inte så mycket denna gången.

Jennifer valde denna tunikan med en Geisha på.

tunic with geisha



Jag kunde inte motstå denna fina tunikan.

tunic with kurbits

Det fanns flera tunikor jag mycket väl skulle kunna tänkt mig att köpa men det börjar bli fullt av dom i garderoben.

Ute skiner solen och jag borde ta mig i kragen och gå en promenad men jag är så trött efter gårdagen så det är inget som lockar precis. Sömntabletterna hjälper sisådär så vi får se hur det blir nästa torsdag när det är tänkt att jag ska börja jobba igen. Hoppas jag är piggare till dess.

Önskar er alla en trevlig helg.

Madelaine


Kommentarer
Linda

Tack själv Madde. Det var en underbar kväll. Åå vad jag skrattade. Var helt slut när jag kom hem. Axel är helt slut idag. :-) Jag tyckte att din beställningssedel var full.... :-)



Kram kram We love you

2011-10-14 @ 13:54:45
Annie

Tack för igår! Det var så roligt att träffa dig och alla andra igen :) Fika snart! Kram

2011-10-14 @ 19:43:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0