50%

Tre timmaar fullt ös på jobbet idag. Pulkaåkning med en av mina kollegor och barnen och sedan ett fartfyllt rörelsepass med jympa, prickkastning och dans. Full fart på alla deltagande

Idag har huggen börjat göra sig ordentlig påminda igen och vissa symtom kommer smygande så som domningar i händer,armar och ben, tappar saker, avståndsbedömning vid gång i trappa och trötthet. Attans också att det inte kan ge med sig men jag läste någonstans att  operationen jag gjorde för 1,5 år sedan hjälper ca 50% av patienterna så jag tillhör troligtvis de andra 50%.
Har bestämt med några vänner att vi varje tisdag ska promenera tillsammans så när jag slutar så blir det promenad 6 kilometer för det är det det är från mitt jobb och hem. My new life has begun  och några kilo kanske också försvinner under tiden. ;-).
Hoppas på en lika bra och skön dag på jobbet imorgon som det har varit idag.

La musica sarà construito fuori di gioia
Madelaine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0