Bläääää!

Gårdagen avslutades med att trycket i huvudet orsakade ett samtal med "ulrik". En veckas illamående gjorde sig tillkänna så det var lite kluvet om jag skulle ta mig till jobbet idag men jag var där. Det är ju ingen magsjuka precis.
Pratade med min underbara läkare Håkan Ivarsson på Teleborgs Vc ang. att mina symtom har kommit tillbaka och nu väntar vi bara på vad torsdagen undersökning/ingrepp ska resultera i. Frågade också honom om medicinen jag tar,magnecyl koffein, och då sa han att jag inte får ta den nu inför ingreppet då den är blodförtunnande. Hm, vilken tur att jag inte har tagit någon sedan i fredags för den ska man hålla upp med 7-8 dagar innan. Visst står det på kallelsen att jag inte får äta blodförtunnande medicin innan men inte tänkte jag att dessa tabletter var det. Jaja, jag lär inte förblöda för det.

Även om jag har mått skit idag så promenerade jag hem från jobbet. 6 kilometer blev det. Känner att jag måste röra på mig så att jag inte stangerar. Hade också mycket trevlig sällskap en bit på vägen.
Nu ska jag packja väskan inför kommande äventyr, om man nu kan kalla det för det.
Godnatt kära vänner får se när jag orkar uppdatera igen.

Fiamma
d'amore è difficile da spegnere



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0