Sällsynt

är mitt skrivande på denna blogg. Tänker mer på att jag ska blogga än vad jag gör.
Ligger på hela ryggen och försöker plugga lite. Boken "Tanke,Visa,språk" är mycket intressant och handlar om musisk pedagogik med barn. Pluggar just nu en kurs på universitetet som heter Barnrytmik,sampelet mellan små och stora.

Väntar åter igen på en ny tid till Lund för vidare undersökningar av huvudet då jag fortfarande efter operationen har ont och vissa symtom kvar. Kommer nog att få ha det så här hela livet men det är ju bara en droppe i havet mot vad många andra får utstå.

Nähä, nu är det dax att doppa näsan i boken igen och samtidigt slänga ett öga på Idol.
Tjingeling
Madelaine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0