Skärpning!

Det här bloggandet blev inte vad jag hade tänkt mig. Mycket roligare att skriva på jobbets blogg. Nu är jag iallafall igång och jobbar igen. Det känns alldeles utomordentligt bra. Hoppas att detta håller nu. Jag har också börjat hålla pass igen och det är hur kul som helst. Igår hade vi 66 inloggade barn och MINST en förälder till varje. Vilket hav av stora och små som jympade tillsammans. 
Jag är också igång igen med att hålla bas/styrkepassen. Efter första passet på 8 månader hade jag själv ont i varenda vrå av kroppen men det var en skön känsla som jag hade längtat efter.
Nu längtar jag efter att kunna jobba heltid igen och förrhoppningsvis kommer det att ske i mars och då kommer också min/vår kollega tillbaka på full tid efter några månaders studier.
Idag har det blivit soffing för hela slanten efter jobbet. Jennifer är sedan i onsdags hemma från skolan. Nu är iallafall febern borta men hon hostar så hemskt och får inte sova ordentligt om nätterna. troligen får hon vara hemma i morgon med för att sedan gå till skolan på onsdag igen.

Nu blir det ännu mer soffing och lite CSI på det.
Tjingeling



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0