Nu var det slut......

........på helgen . Gårdagens förmiddag tillbringade jag med dammsugaren för att sedan hämta upp min kollega och sedan åka vidare till nästa kollega på ljusparty. Köpte några Teljus och en fotsalva. Jo ni läste rätt,en fotsalva. De har visst börjat med lite hand och fotprodukter med.
Kvällen gick sedan i det lugna tecknet. Jennifer var på kombinerat pyjamas/sova över party. Hon har inte velat sova borta innan och har hon någon gång försökt så har vi fått hämta henne men igår gick det kanon. Det var en glad tjej som kom hem i morse.  Hm,man borde kanske njuta av denna tiden när de sover över hos kompisar och man VET var de är för om några år ligger man väl där och funderar över VAR de är och när de kommer hem.
Idag gick jag till attack mot strykhögen och jag VANN. Nu finns det inget kvar att stryka. Undrar hur länge det håller?Tyvärr hör jag tvättmaskinen. Em blev det en liten runda till Friskis men ingen träning för min del. I morgon har jag lovat att hålla Elins pass och så har jag mitt pass på onsdag och jag känner mig inte 100% på topp med tanke på min förkylning så jag får spara mig till dess. Tyvärr är Mikaelas rygg inte ok än så hon hade behövt mig på juniorjympan imorgon men som tur är kan Johanna ta den. Det är såååå skönt att Johanna har kommit till oss.
Nej nu blir det snart ryggläge och Damernas detektivbyrå. Öppnar förskolan i morgon så det blir att slå upp de gröna 04.50 för att hinna till 06.30. Mina kollegor får väl serva mig med kaffe under förmiddagen så att jag håller mig vaken. :-D   

Hopp & hej
Madelaine               



Kommentarer
malin

Jag lovar att koka massa kaffe till dig i morgon:)!

2010-01-24 @ 20:44:40
Nettan

Ja jag vet hur de är när man öppnar.Inte kul att gå upp så tidigt och man är trött hela dagen sen.

Krya på dig och hoppas du vinner över förkylningen oxå.

Ja ta vara på den tiden med Jennifer för sen blir dom stora.Ser inte mycket av mina 2 töser.Tur man har jesper ganska liten fortfarande.Blir 9 detta året.Kram

2010-01-25 @ 13:14:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0