Jädrans

vad arg jag blir på min dator. Försöker blogga på jobbets blogg och varje gång jag har lagt upp bilderna och allt ska publiceras så hänger sig skiten! AHHHHHHHHHH.
Idag har det åkts pulka ska ni veta. Jag och mina två kollegor Malin och Marisol drog iväg med barnen till en liten pulkabacke nära förskolan och vi hade såååååå kul. Det lär vi nog göra om.
Efter jobbet fick jag åka och hämta Peder på jobbet. Verkar som han kommer att decka i förkylning, vi får väl se.'
Försökte byta bort mitt jympapass idag då jag inte känner att kroppen är på topp med tanke på en liten förkylning som härjar runt därinne men det var ingen som kunde ta det så det var bara att masa sig iväg och köra passet. Tur att det är entusiastiska motionärer man har så att man orkar.
I morgon har jag sovmorgon för jag börjar inte förrän 11.30. Men jag får ju asa mig upp vid 7 iallafall för Jennifer ska ju till skolan.
tänker inte ens bemöda mig med att lägga upp någon bild för då HÄNGER sig väl datorn en gång till.

Tjing tjong långkalsong nu ska jag gå och lägga mig och läsa en bra bok istället.

Madelaine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0