HJÄLP

så trött jag var i morse när väckarklockan ringde. Hade Elins pass igår med en liten förkylning i ryggsäcken och det får jag betala för nu. Försöker byta bort mitt pass i morgon men det ser inte ljust ut just nu.

Idag har det åter varit en bra dag på jobbet. Undrar hur många som kan säga att de trivs så bra med sina arbetskamrater att man mer ser de som sina vänner. Det är en fröjd att kliva in på jobbet även om man är så trött som jag var idag för efter en stund glömmer man bort det och man är i full gång (positivt).
Idag har det pratats myror, sjungts om myror och tillverkats myror. Nej, vi har inte tema myror utan vår grupp heter myrorna. 13 glada och spralliga barn och 3 lika glada och spralliga pedagoger.
I morgon ska dessa spralliga varelser åka lite pulka. Undrar vem som kommer att ha roligast,barnen eller vi pedagoger.

Efter jobbet var det läxdags med Jennifer. Matte och engelska. Engelskan går väldigt bra men matten är det trögare med och framför allt multiplikation. Men nu är den iallafall gjord och i morgon ska hennes skola åka till Åby bandybana. Tyvärr ska det ju bli lite oväder men vi får väl se hur det artar sig. Jennifers kompis pappa ringde precis och frågade om Jennifer ville åka bil till skolan i morgon för han är ledig så nu slipper de fyra tjejerna cykla med allt de ska ha med sig.

Nu är det dax att natta tjejen och sedan tror jag att det snart är dax att natta mig med.

Hopp & hej
Madelaine



Kommentarer
malin

nä visst är det härligt att få spendera hela dagarna med goa kollegor/vänner..vi är lyckligt lottade vi minsann!

2010-01-26 @ 21:33:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0