Söndag

Hade tänkt mig en avslappnad söndag i soffan med en bra bok och mycket kaffe men istället blev det lussebak och lite städning.






En nöljd bagare




 Det färdiga resultatet






 Har förövrigt haft en ganska bra dag. Skallen har gjort sig påmind någon gång under dagen men det är tur att man har sin lilla pillercoctail att ta till när det blir för jäkligt. Väntar nu på ytterliggare en tid till Lund för en ny Lumbalpunktion och denna gången ska de ta vätska via ryggen så jag kommer garanterat att ligga pall några dagar efter det. Visar det sig att jag känner en lättnad av trycket så kommer de att sätta in en shunt. Verkar vara den sista åtgärden att ta till. Jaja jag har ju faktiskt en go resa att se fram emot tillsammans med Peder och Jennifer. I slutet av mars åker vi till Egypten med


 

och bordar en sådan här liten skönhet för en veckas kryssning.




Tjingeling
Madelaine




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0