Inte på länge!

Godkväll kära ni!

Nej det var inte igår jag bloggade. Får ta och skärpa till mig när det gäller det här. Det har hänt en del sedan sist.
Jag har börjat jobba efter min skalloperation igen. 50 % av 100 men ändå. Trodde dock att jag skulle vara uppe på 75% nu men tji fick jag. Jag får nog bli på denna procent ett tag till. Tyvärr har jag börjat få ont i huvudet igen, tack och lov inte lika ont men det känns inte ok. Talet, kom ihåget och balansen är så gott som helt ok igen och jag har aldrig löst så många korsord som på den senaste tiden för att få lite hjärnjympa.

Jympa ja! Gissa om jag längtar efter att stå i mitten på Friskis igen och leda mina baspass. Har dock börjar jympa lite för min egen skull och hör och häpna så klarar jag ung. 75% av passet. Det är inte illa.

Att jag orkar gå och jobba fast man känner sig som en degboll beror på min fantastiska familj och mina helt underbara arbetskamrater. Utan dessa människor runt omkring mig varje dag hade jag inte mått så bra så fort som jag ändå gör.
Idag har vi börjat inreda vårt musik & samlingsrum på Trollflöjten. Lite färgglada Lackhyllor och snygga och roliga sång och sagopåsar livade upp en hel del och sedan väntar rullgardiner som barnen ska få vara med och måla.

Nähä kära vänner nu ska jag snart ta och krypa upp i soffan och titta på "Ullared". Hysteriskt program, jag vet men kan ändå inte låta bli att titta.

Kramis Bananis

Madelaine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0